3D Secure - Klienci indywidualni - Bank Spółdzielczy w Starej Białej

Wyszukiwarka

Ikona przedstawiająca tarczę z napisem 3D

3D Secure

  • 3D-Secure to dodatkowa, bezpłatna ochrona Twoich płatności kartami Visa i Mastercard w internecie, która potwierdza, że transakcję robisz Ty, a nie nikt nieuprawniony
  • Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
  • Wyłączenie usługi 3D-Secure jest niemożliwe

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

  • w aplikacji Nasz Bank
  • poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Twoim Banku.

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz:

  • w placówce Banku lub;
  • na infolinii Banku 24 369 52 00 (opłata zgoda z taryfą operatora) lub;
  • na infolinii SGB pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

Jak potwierdzić transakcja z usługą 3D Secure w aplikacji Nasz Bank?

1

Zobaczysz ekran odsyłający do potwierdzenia operacji

2

Kliknij w powiadomienie push, które przeniesie cię do aplikacji Nasz Bank lub przejdź do niej bezpośrednio

3

Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają i potwierdź operację e-PIN-em do aplikacji Nasz Bank

4

Po potwierdzeniu operacji wróć do sklepu, czy potwierdzenie 3D-Scure zostało wykonane

Jak potwierdzać płatności w ramach 3D Secure pytaniem weryfikacyjnym i kodem SMS?

1

Zobaczysz ekran odsyłający do potwierdzenia operacji

2

Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają i podaj odpowiedź na pytanie weryfikacyjne

3

Potwierdź operację kodem SMS przesłanym na twój numer telefonu

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami:

  • na infolinia Banku 24 369 52 00 (opłata zgoda z taryfą operatora) lub;
  • na infolinia SGB pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Przesuń do początku strony
Flaga Unii Europejskiej

Bank Spółdzielczy w Starej Białej korzysta ze wsparcia finansowego przez Unię Europejską w ramach Programu na rzecz Zatrudnienia i Innowacyjności Społecznych (EaSi)

© 2025 Bank Spółdzielczy w Starej Białej | SWIFT: GBWCPLPP