3D Secure
- 3D-Secure to dodatkowa, bezpłatna ochrona Twoich płatności kartami Visa i Mastercard w internecie, która potwierdza, że transakcję robisz Ty, a nie nikt nieuprawniony
- Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
- Wyłączenie usługi 3D-Secure jest niemożliwe
Jak działa usługa 3D Secure?
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
- w aplikacji Nasz Bank
- poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Twoim Banku.
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz:
- w placówce Banku lub;
- na infolinii Banku 24 369 52 00 (opłata zgoda z taryfą operatora) lub;
- na infolinii SGB pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
Jak potwierdzić transakcja z usługą 3D Secure w aplikacji Nasz Bank?
Zobaczysz ekran odsyłający do potwierdzenia operacji
Kliknij w powiadomienie push, które przeniesie cię do aplikacji Nasz Bank lub przejdź do niej bezpośrednio
Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają i potwierdź operację e-PIN-em do aplikacji Nasz Bank
Po potwierdzeniu operacji wróć do sklepu, czy potwierdzenie 3D-Scure zostało wykonane
Jak potwierdzać płatności w ramach 3D Secure pytaniem weryfikacyjnym i kodem SMS?
Zobaczysz ekran odsyłający do potwierdzenia operacji
Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają i podaj odpowiedź na pytanie weryfikacyjne
Potwierdź operację kodem SMS przesłanym na twój numer telefonu
Zablokowanie usługi 3D Secure
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
Jak odblokować usługę 3D Secure?
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami:
- na infolinia Banku 24 369 52 00 (opłata zgoda z taryfą operatora) lub;
- na infolinia SGB pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

