SMS Banking - Bank Spółdzielczy w Starej Białej

Wyszukiwarka

Ikona przedstawiająca smartfona z wiadomością SMS

SMS Banking

  • Bądź na bieżąco z informacją o wpływach np. wynagrodzenia, premii, należności
  • Możesz szybko reagować i zablokować kartę, gdy ktoś nieuprawniony użyje Twojej karty
  • Dopasuj powiadomienia do własnych potrzeb (liczba, rodzaj, kwota operacji)
  • Masz kontrolę nad finansami nawet, gdy nie masz dostępu do internetu
  • Masz pełną informację o finansach, również za granicą, jeśli uruchomisz roaming

Jak aktywować usługę SMS Banking?

1

Odwiedź

dowolną placówkę Banku

2

Złóż wniosek

Wybierz konta do których chcesz otrzymywać wiadomości

3

Bądź na bieżąco

z informacją o zdarzeniach na twoim koncie

Pytania i odpowiedzi

SMS Banking umożliwia otrzymywanie wiadomości, potwierdzających przeprowadzenie wybranych operacji na Twoim koncie w Banku.

  • Powiadomienia po:
    • operacji od kwoty ……… PLN
    • operacji zwiększającej stan środków na rachunku (MA)  od kwoty ……… PLN
    • operacji zmniejszającej stan środków na rachunku (WN) od kwoty ……… PLN
    • blokadzie kartowej od kwoty ……… PLN
  • Wiadomości okresowe – zawierające bieżące saldo, informację o obrotach z dnia oraz wolne środki – wysyłane o określonych godzinach:
    • każdego dnia kalendarzowego
    • każdego dnia kalendarzowego, gdy saldo uległo zmianie
    • każdego dnia roboczego
    • każdego dnia roboczego, gdy saldo uległo zmianie
    • gdy saldo uległo zmianie od ostatniej wysyłki
  • Powiadomienia o zdarzeniach:
    • Powiadomienia o realizacji zleceń stałych
    • Powiadomienia o zbliżającym się za n dni terminie spłaty kredytu oraz o wysokości spłaty
    • Powiadomienia o zbliżającym się za n dni terminie spłaty limitu oraz o wysokości spłaty

Tak. Jeżeli chcesz kierować zapytania do Banku, podczas uruchamiania usługi otrzymasz hasło oraz nr telefonu pod jakim usługa funkcjonuje w Banku. Szczegółowy wykaz zapytań znajdziesz w tabeli:

Zapytania uproszczone

Zapytania uproszczone
OpisPrzykładowy SMS do bankuOdpowiedź z banku
Wykaz rachunkówRWykaz rachunków
Dekret + saldo
Wyciąg/ historiaW (jeśli klient ma jeden rachunek)Historia rachunku klienta – domyślnie 3 ostatnich operacji
Oprocentowanie rachunkuO (jeśli klient ma jeden rachunek)Oprocentowanie rachunku klienta

Zapytania szczegółowe

Zapytania szczegółowe
OpisPrzykładowy SMS do bankuOdpowiedź z banku
Zmiana hasła1313#123456#H#B98765Zmiana hasła klienta 1313 z 123456 na noweB98765
Wykaz rachunków1313#123456#Wykaz rachunków klienta 1313
Dekret + saldo
1313#123456#RWykaz rachunków klienta 1313
Dekret + saldo
1313#123456#R#RORWykaz rachunków klienta 1313, których nazwa zaczyna się ROR Dekret + saldo
Wyciąg/ historia1313#123456#W
(jeśli klient ma jeden rachunek)
Historia rachunku klienta 1313 – domyślnie 3 ostatnich operacji
1313#123456#W#3
(jeśli klient ma jeden rachunek)
Historia rachunku klienta 1313 – 3 ostatnie operacje
1313#123456#W#ROR1Historia rachunku o nazwie ROR1 klienta 1313 – domyślnie 5 ostatnich operacji
1313#123456#W#2002.01.01#2002.01.31
(jeśli klient ma jeden rachunek)
Historia rachunku klienta 1313 od dnia 2002.01.01 do dnia 2002.01.01
1313#123456#W#ROR1#2002.01.01#2002.01.31Historia rachunku o nazwie ROR1 klienta 1313 od dnia 2002.01.01 do 2002.01.31
Oprocentowanie rachunku1313#123456#O
(jeśli klient ma jeden rachunek)
Oprocentowanie rachunku klienta 1313
1313#123456#O#ROR1Oprocentowanie rachunku o nazwie ROR1 klienta 1313

Usługa nie pozwala na wykonywanie przelewów, dlatego nikt nie może wpłynąć na utratę na twoim.

Opłaty i prowizje

Objaśnienia



Przesuń do początku strony
Flaga Unii Europejskiej

Bank Spółdzielczy w Starej Białej korzysta ze wsparcia finansowego przez Unię Europejską w ramach Programu na rzecz Zatrudnienia i Innowacyjności Społecznych (EaSi)

© 2025 Bank Spółdzielczy w Starej Białej | SWIFT: GBWCPLPP